ute & solar

Japps sitter ute på balkongen nu med lappen i knät..solen steker verkligen på en..underbart
försöker tvinga ut karln min men han säger nej det är för varm bla bla hahha :) redan liksom..sommarn har ju inte börjat än riktigt.. :)
ska ju på sommar vikariats interjuv idag...(stavas det så? ähh skit samma) klockan 2 ville dom träffa mig...
pensionärerna här under oss sitter & bubblar på balkogen..
Ja mer vet ja inte vad som skall hända ske..det visar sig..Älskling ska skjusa ner mig sen..sen åker han till jobbet..
morsan & dom ska åka till stugan redan imorn..men ja & älskling åker till dom på tors..så elin tar in hästarna & så åt mig..danke danke..nu måste ja in & fixa håret.."luggen" kommer för ansiktet hela tiden..

Återkommer...

Ha en underbar dag i solen allesammans :)

det ska ja ha..Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0