tillbax igen :)


Japps nu är jag tillbax igen! jag & älskling åkte från mammi vid 6 tiden eller lite före kanske..åkte till r-hyttan till hans föräldrar..hans mamma & bror har vart utomlands ju..så jag & kristoffer fick en varsinn t-shirt & varsinn lycko grej...vet ej vad det heter el kallas ...men den bär med sig lycka ialf! Tusen tack!!
Mamma ringde mej nyss å sa att ja skulle gå in på hennes hotmail för charlotte hade skickat bilder på vackra SIBEL när hon var liten & en bild var 1 vecka innan hennes bortgång :( fyfan vill bara spy...mår så illa..tårarna försöker pressa fram...åhh min vackra underbara lillesyster!!! saknaden är så jävla stor! fan...älskar dig så fruktansvärt mycket!! Älskar dig för alltid<3

få se om ja åker med bror imorn bitti till mamma eller om ja måste ta bussen..beror på för tommy har jour nu från 9 till kl 6 imorn bitti..så om han måste åka ut till sågen flera gånger i natt så skickar han ett mess inatt att jag får ta bussen..men annars åker ja med han om han inte måste åka ut...yes så ligger till just nu :)

läs inte nästa mening om ni inte vill veta vad jag gjorde nyss..Okej jag varna er ialf :) så skyll er själva hohoh!

måste bara säga att jag hade underbart sex nyss.Haha var bara tvungen å säga det ^^ helt salig än ju :)

Nej nu ska ja kika vidare återkommer!! Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0