tatuera mig igen :)


Japps om 11 dagar ska ja tatuera mig igen..eller ja snart är det 10 dagar efter som kl "snart" är 12...
Kuligt värre ju :) kommer blir så snyggt så!
Även bror min ska me å tatuera sig..han har ju redan 3 tatueringar..han ska tatuera in Theodors namn på armen.han har ju även tatuerat in Nova tidigare..å sen har han 2 st lejon eller den ena kanske är en tiger..gaahh minns inte haha pisamt..sen har nå grejsemojs runt tigern & lejonet!! snyggt värre..

funderar redan ut min nästa tatuering efter att ja tatuerat mig om 11 dar :P
få se vad det blir då..alltså nästa efter den ja ska göra..Skulle vilja tatuera in Mia på handleden..men satan det måste göra ont som fan eller?? nån som tatuerat sig där? berätta i såna fall..

Ä L S K A R D I G K R I S T O F F E R!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenna

jag har en stjärna på handleden :) gjorde inte så ont, men den är ju liten

2008-04-29 @ 10:52:29
URL: http://jjeennnnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0