tankar,funderingar och prinsessa!

Gud va blogg.se går segt..alltid är det nått problemas..suck ! Ah skit samma hoppas dom fixar det.Var nyss ut med hundarna en sista kvälls kiss runda,lämna även sopor.diska efter det.plockade lite ochså.gud vad jag är hurtig va så här på kvälls kvisten haha ..älskling slutar om en och en halvtimma.lääängtar efter han! han är verkligen min andra hälft..utan honom vore jag ingenting.han betyder så otroligt mycket för mig! världen skulle rasta samman om han försvann ur mitt liv..har hittat min dröm prins för livet! han är verkligen perfa ;) bättre finns inte! det underbarste som finns är att vakna brevid honom och ligga & morgon gosa :) åh vad jag älskar denna karl alltså!!! ojoj..finner inga ord längre :) ja med detta vill jag bara säga att jag är världens lyckligaste flicka på denna jord :)
Sitter och lyssnar på The voice..kommer bara shit på tv..usch..så ja varför inte sitta och lyssna på musik så här på kvälls kvisten? haha.hmm undra sa flundra vad ja ska hitta på nu då..är redan så städat här..hmm nånting finns det och göra ialf :D

Jag ser ljust på min framtid..allting börjar rulla på,underbart!!! allting löser sig till slut :) & bra är väl det ?
Och hopp ska man ha här i livet !

Det går inte en dag utan att jag tänker på dig lillesyster ! min fina sibbe.du ska veta att du är såååå älskad och saaaaknad...du är våran underbara prinsessa!!<3 Vi älskar dig för alltid! Ses nångång stumpan!

/// Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0