tack!!


Yes se vad vacker min blogg vart :) elins kompis fixa den åt mig! tusen tack!! jätte snällt!!
Vakna vanlig tid idag..släppte ut pållarna & rasta stora vovvarna & sen mammas små ap hundar!
drömmde en mycket tråkig dröm :( men den drömmen håller ja för mig själv dock!

Imorgon ska jag jobba! börjar klockan 10..få se hur mycket det är å göra! eller anita sa att ja kunde börja vid 10..ska jobba med nån "tant" ....nu är det bara 3 dagar kvar tills mamma & dom kommer hem! Nice!
Idag blir det ved hämtning eftersom vi inte orka igår :P Måste duscha känner jag! men måste vänta tills älskling slutar jobbet å kommer hit å värmer.skönt att det är "sista" dan för älskling..sen är det HELG! skööönt!!!
idag regnar det inte ialf..å snön håller sig lång borta!!!

Nej nu ska jag ta in ap hundarna :)


Pusselipusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0