soligt värre

Jaa gud vad solen skiner :) underbart! Hoppas att helgen + nästa vecka blir sån här me,
mamma & jag & nova & hundarna gick ut vid 10 tiden & ja & mamma kom in precis..tommy & anna & theo kom kanske vid 12 tiden..satt ett tag här..å sen for dom hem,sen åkte jag & mamma till bernshammar macken (öde hahaha) och mamma köpte cigg & jag köpte 4 st Power king Muuuumms :) energy behövs i den här värmen haha!
ska ut & mocka å greja lite senare tänkte jag...
Anita ringde idag med å fråga om ja kunde jobba med henne å Sara i maj 21,22,23,och 24.å det kan ja så klart!
many many many :)
även nu på lör ska ja ju jobba..skönt & komma "ut" lite..
svettas som en tok haha..är typ röd som en kräfta känns de som hahahhaha :)


Återkommer...Pusspuss

ÄLSKAR DIG KRISTOFFER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0