solat hela dagen lång

Ja jag & mamma satte oss ute vid 10 tiden..& kom in precis..shit vad det är varmt ute..sköönt..
hundarna ligger ute å steker :)
tommy kom hit med theodor vid halv 12 tiden typ..sötisen...han drog hem med han vid 3 tiden..för vid halv 4 ska han jobba..nova skulle ha åkt hem idag men vi fråga om hon kunde vara en dag till :) och det gick bra så tommy hämtar hem henne imorn..hon är ju så förbannat snäll..inte en enda sur min eller gråt!!glad hela hela tiden!
Älskling jobbar fm denna vecka. Anita ringde mej imorse å fråga om ja kunde jobba på lördag..å det kan jag!sen efter jobbet på lör så kmr kristoffer å hämtar mig å sen far vi hit & hämtar hundarna & drar hem! Nice!
längtar :) hoho...
åh herregud vad jag är trött :/ helt helt sluuut..när man vart i solen precis HELA dagen!men brun har man blivit ialf :) det är ju super bra :)
tänkte gå ut & fixa i stallet om ett tag..orkar inte nu...
nej nu ska ja lägga mig på soffan & dö ett tag.. :)

återkommer....Pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0