saknaden är ett kvitto på att man älskat!

Sibel min vackra lillesyster saknaden är enorm efter dig.du förstår nog inte varför vi gråter så mycket! du tittar nog ner på oss från himmlen och undrar..vissa dagar är ok,men resten är bara pest..man vill bara försvinna.varför vart det så här? varför? du hade hela livet på dej du skulle ha fyllt 4 underbara år..önskar soc allt ont i världen! hoppas ni ruttar bort vid era skrivbord! ni som ska vara såna människor som hjälper människor..visst vilken bull shit! ni är så kännslokalla jävlar.hatar er nå enormt! usch usch!! vet inte hur ni tänker riktigt..ni kan inte ha mycket i era huvuden..måste eka där inne..ni är så vidriga bara så att ni vet! & det är inte bara jag som tycker det..vet många fler som önskar er all ont i världen! fyfan vad ni är vidriga!!!!!

nog om äckel socialen!! Sibbe jag hör din röst i mitt huvud..ser dej frammför mej när ja blundar.mitt hjärta gråter efter dig! minns dom sista dagarna med dej..minns hur glad & lycklig du var! du fattade ingenting..men vi visste vad som skulle komma ske...sen kom den äckliga dagen när soc hämta dej från oss..jag kunde ej vara med..hur skulle man kunna vart där & se när dom tar med ens lillesyster? va det är inte änns mänskligt! & ni har inte änns idag gett oss EN enda anledning om VARFÖR ni tog henne ifrån oss å placera om hene hos en VIDRIG människa..sibbe du var inte dej själv när vi hälsa på..du var som en programerad robot! du var blek å olycklig.hos oss sken du som en sol..du var en lycklig liten tjej hos oss! du grät alla nätter & ropa på oss..vi var så hjälp lösa..vi kunde inget göra..när vi hälsa på dej sista gången så sa du när mamma gick på toa..då sa du :mamma toa..åhh gumman då ville jag bara ta dej i min famn å springa iväg långt långt bort å säga att allt är bra! du sa när vi åkte: kan inte följa med ,kan inte följa med..vi såg sorgen i dina ögon.du ville inte stanna hos den vidirga "nya" familjen..du ville med oss..din familj..vi var så hjälplösa..fyfan :( tårarna tar aldrig slut..
sen hann du drygt bo där i ett år..lite mindre..sen fick vi den hemska beskedet...fyfan jag ville bara ta mitt liv för å få träffa dej...världen rasa samman..allt vart svart för mej! ville inte leva längre! MIN LILLESYSTER!
min underbart vackra lillesyster..du hann inte änns fylla 4 år!
Hos oss lärde du dej nästan allt..prata,krypa,gå ja ALLT! fyfan vad världen är hemsk!
Vi ses nångång min älskade älskade lillesyster! du har en speciell plats i mitt hjärta & den platsen kommer du alltid & ha!!! Vi glömmer dej ALDRIG ALDRIG ALDRIG!! du var ju en av oss *grååter*
vi besöker din grav 1 gång i veckan..du är så nära med så låångt bort! fan mitt hjärta kommer ALDRIG å läka! du var en viktig del av mej.nu nu är du borta för alltid..kommer inte kunna se dej växa upp å bli en vacker tjej! fan fan fan..  :( :(

Vi älskar dej gumman!!!!
så saknad & älskad

Kommentarer
Postat av: Mingla

Får jag fråga dig en sak?

2008-04-08 @ 12:57:52
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: denise

jag vet inte vad jag ska skriva riktigt, så hemskt. vad hände med henne? jag såg bild på henne i ett annat inlägg, verkligen jättesöt.

2008-08-09 @ 22:54:27
URL: http://deniseeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0