saknaden är ett kvitto på att man älskat!

saknaden är så stor! så tomt utan dej,vill bara försvinna & vakna upp å se att allt detta var en hemsk dröm!
kommer aldrig kunna se dej bli en stor flicka! kommer aldrig mer kunna prata med dej..kommer aldrig aldrig och kunna vara en del av ditt liv! det känns fruktansvärt..min lilla sibel...varför?
jag vill ha dej tillbax..vill se dej,röra dej,prata med dej,se dej växa upp....
livet bär på många motgångar...
varför ska just "alla" motgångar drabba mej & min familj?

& farmor minns när vi var alla sommrar hos dej! det var så kul..du var så glad,du var så snäll & go!
saknar dej farmor..vila i frid! Ta hand om sibel där uppe !!

Jag älskar er & saknar er!
Glömmer er aldrig...
ni finns i mitt hjärta för alltid

image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0