rixfm

Sitter och lyssnar på www.rixfm.com
doms webbradio..
Sitter här med laptopen i knät i soffan & tv är igång..& har tänt mys ljus..hundarna sussar i soffan..
dom fick precis kvälls maten!
trött är ja som tusan..undra vilken tid de blir sängen för min del..
älskling jobbar ju till 12 i natt !
diska & städa nyss,,kommer inge bra på tv heller så ja bloggar hela tiden istället haha :)

saknar dig min fina sibel <3 mitt hjärta värker! det gör ont! tårarna tar aldrig aldrig slut..vill inte fatta att du är borta för alltid! du var ju MIN LILLESYSTER!!! älskar dej nå enormt mycket!!! ÄLSKAR DIG FÖR ALLTID<3
du var en viktig del av mej..& jag kommer aldrig & bli samma människa som när du fanns i mitt liv..när du förgyllde mina dagar med skratt,gråt,bråk,kärlek,kramar,pussar  :( fyfan vad jag saknar dej gumman lilla!

du kommer alltid & vara min vackra lillesyster fast du är borta för alltid..men du finns inom mej...där kommer du alltid å finnas! vi älskar dig sibbe! du var våran solstråle!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0