lördag

Hejsan alla glada :)

Idag så gick ja upp vid kvart i 7...käka frukost & lekte lite med Theodor..sen så sa josefin kolla pappa kommer..haha..vi trodde han skulle komma på eftermiddan..men icke :) så han åkte från Norge vid 1 i natt...det tar ju typ 6 timmar å köra...happ rasta hundarna..(kristoffer tog med shira & kita hem hit till skbg igår kväll när han åkte)
så sen vid kvart i 9 skjusa mamma mig till jobbet...det var ja & anna & em som jobba!kul & träffa em igen :) det gick bara bra!men lite jobbigt :) hehe! helt slut nu!!duschade precis..
när ja slutade vid 2 tiden så kom kristoffer å hämta mig..åkte hem till morsan & dom...hämta mina grejer eller ja mina påsar med kläder å så..satt en liten stund ute med mamma å dom...tommy & anna & nova var där..för mamma ska ha nova & theo idag till imorn,,
hundarna här hemma var skit glada av å se mej :) dom tyckte det var mysko å vara själv me kristoffer igår..haha...dom är ju vana å "bara" vara med mej..
älskling sitter & glor på motorjournalen...idag ska vi bara vara...

underbart väder ute nu!! skööööönt!!!..nej jag återkommer senare..Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0