halloj

nu är ja tillbax igen :)
Solen skiner & varmt som satan här inne..typ 40 grader känns det som!
Aja man ska inte klaga...dom röjer fortfarande som tusan i min rid skog..helt kalt snart ju :) haha..
har ej hunnit & mocka än heller..jag & mamma & jossan & theo åkte ju till skbg vid halv 2.åkt till tommy & anna..mamma skjusa anna & theo till läkarstation..han skulle mätas osv osv..mamma vänta där på dom..sen kom hon hem till tommy igen med theo för anna skulle prata med nån el vad det var!
å tommy for till jobbet vid kvart över 2 typ..sen låg tommys & annas granne vid doms tomt alltså inte på tommys å doms utan hans egen...tommy sa att han legat där sen morgonen typ..vi kolla i fönstet ...han försökte komma upp flera gånger men ramla ner igen på marken..happ mamma ringde polisen & sa det..dom skulle skicka nån...mamma lämna nr till dom..sen efter 1 timme ringde nån från ambulansen å sa att vart ligger huset å så..för alla polis bilar var ute så dom skicka en ambulans i stället...å han grannen hade dragit..eller han kröp iväg..å ramla vid min morbrors hus vid utfarten...så vi såg ambulansen åka förbi så mamma sa att ja ni åkte förbi han dom sa jaha var det han..så han skulle säkert till systemet han vart väl törstig efter att ha legat i solen sen imorse..men han kröp & ramla & gick & ramla...vinga ut på vägen å...sen åkte ja & mamma & jossan till affärn men vi såg ej han så dom plocka nog upp han! om han inte låg i diket eller så...fyfan vilka grannar bror & dom har....såna grannar bodde ju där när vi åxo bodde där....hrrmmm!!

sitter & dricker energy...mina krafter är SLUT!!!!!! Nej ja återkommer


Saaaaknar min älskling sjukt mkt! Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0