haha sis vi är ju sjuka :D


Fyfan vilken färd det var till skinnsberg idag..jag & sis fjanta oss :P
eller först så gick vi av vid konsum & köpte varsinn fralla..sen gick vi ner till tandläkaren där vi fick sitta utanför å vänta i 45 min minuter :S
Men när vi satt där utanför så skratta vi så tårarna spruta..över trötta kanske? sen så kom en krull tant å satte sig MELLAN oss..haha det var droppen för oss..var tvungen & bita mig i kinden så ja inte skulle börja as grava..elin jävla mongo skicka mej ett mess..å då fick ja cp ideer..haha vi skrev massa sjuka grejer..eller ja va på sånt humör ialf!!! Hahahaha!! jaja sen öppna dom..å vi skratta å sa att dom kanske hittar nån skin bit i mellan tänderna på henne...Hohoho det var lääängde sen ja skratta så mycket ! fyfan! syrran du förgyllde min dag idag!!
sen följde ja med henne in..& där fick ja även skratt attacker så ja fick ställa mig i korridoren för å kunna hejda mig..fick sjuka tankar när ja såg henne ligga där..tandläkarn såg ut som en insekt Haha..ja ni hör ju vilken sjuk humor ja har..sen fick vi vänta till halv 3..då plocka älskling upp oss..for hem hit..vi alla käka färdig mat..orka laga mat när mami inte är hemma haha :D nedå nån dag måste ja ju göra det! kan ju inte äta färdigmat hela veckan då rullar vi framm ju :D
ska duscha snart...sis duschar nu!
vilket PISS väder det är ute :( fyfan!

Jaja jag återkommer kanske :)

Tack sis för den roliga dan :)<3


(sis är syster för den som inte fattar haha)

Kommentarer
Postat av: Elin

haha xD

2008-04-10 @ 17:30:51
URL: http://www.hotstyler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0