god morgon

Vaknade vid 10 tiden..skönt som tusan & få sova ut! det behövdes..skulle kunnat sovit än,men hundarna väckte mig..hrm! Älskling var redan uppe :0 han var ner till tvättstugan & greja..har jätte mycket smuts tvätt eftersom vi inte tvättat på ett tag! ringde även mor sen..pappa skulle åka vid 11 tiden,ja nu alltså!! Men mamma ska till skolan på nå möte ..å ska dit vid 4 tiden..före det kommer hon upp med josefin hit..sen väntar vi här tills hon är klar där..sen far vi hem till skogen.få se när pappa kommer hem igen då!!! älskling jobbar em denna vecka..
duschade precis...halvfint väder ute åxo,,men när ja vakna för en timma sen så regnade det ute :/ hatar april väder...visst är min blogg fin nu? syrran hjälpte mig igår! tack syster yster...besök även hennes blogg : http://hotstyler.blogg.se/

Nej nu ska ja fixa till mig lite!! Puss så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0