fyfan vad ja är slut...

ja herregud vad ja är trött..tror inte ja hann nlogga igår? hmm gaahh jag minns inte änns.
sitter här o skriver med en hand å med den andra så "vaggar" ja theo i hans vagn..pluttan<3
jag å mamma å lilla theodor ska åka till jossan skola vid halv 2 tiden å hämta upp henne för hon slutar då..å fara til skbg, och så! för theo ska hem idag!
Alltså jag blir bara tröttare & tröttare för varje dag som går..ska ja dö snart eller vad? är tröttheten ett tecken på mina sista timmar ,dom blir bara färre & färre eller vad? hahahaha...känns ialf som så.
Åhh hoppas pappa kmr fre kväll..hoppas hoppas!!!!!

Ne idag ska ja köpa mängder med energy så ja orkar ta mig egenom dagen!

Tjoooo så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0