en bråkdel av min vardag

Nu har ja gjort detta hitills:

♥ suttit vid datorn :)
♥ hängt upp en jädrans massa tvätt
♥ städat
♥ diskat
♥ rastat hundarna
♥ pussa hejdå till kristoffer som for till jobbet nyss
♥ donat lite allmänt här..
♥ har en  jädrans saker kvar & göra innan det blir kväll för mig

Ja det har ja hunnit gjort som sagt..Vet inte riktigt när mamma kommer hit med lillsyrran..men hon har möte klockan 4..så kanske vid halv 4..nä måste ta & ringa henne och fråga helt enkelt!
blir en hektiskt helg känner ja på mig redan nu :0
Hmm bara bita & hop å kämpa på helt enkelt!!
hoppas på bra väder åxo..så man kan rida & verkligen NJUTA av vädret..man njuter inte så mkt i regn & rusk precis.
Nej nu ska ja ringa mor min!

Jag återkommer :)

Pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0