drömma kan man alltid göra

jag vill ja jobb nu! jag vill ha ett hus nu.jag vill mycket! men man måste ju våga satsa åxo..
jobb växer ju inte på träd direkt! å inte finns det nått i denna håla ialf! jo typ systemair..men hallå ja vill inte jobba där! vill göra nått kul! men vad är det då? gaah jobbigt värre..man vill så mycket här i livet !!
vissa tror nog lite för mycket på sina drömmar..vissa inte..ja å vad tror ja då?
jo jag tror & vet att mia kommer lyckas bra här i livet :)
jag & kristoffer kommer bo i ett hus innom en snar frammtid..ha barn & hundar..bland annat!
så det är väl bra att ja har "mål" här i livet eller?
man vill så mycket kanske för mycket ibland?
man kan ju alltid drömma sig bort ett tag?

Livet kan förändras när man minst anar det! livet kan bli kort..eller långt man vet aldrig..
man ska inte ta allt förgivet! allt kan hända..& snabbt med!
vad är egentligen meningen med livet? vet nån det?
varför är livet så orättvisst?
varför har man så mycket motgångar? för & lyckas i frammtiden eller?
ja vem vet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0