det var länge sen

Sorry men ja har inte haft tid & blogga..har inte änns hunnit sitta vid datorn sen i torsdags oopppss :O
Men nu är ja tillbax.underbart vackert väder ute! Åhh vad man blir glad..igår hämta kristoffer & jag hans cross i skbg hos bror..sen hämta vi hö vid 7 tiden på kvällen,,så ja red & älskling åkte cross..idag tänkte jag att pola ska få en vilo dag för hon har vart så duktig nu hela veckan + förra helgen..så hon förtjänar en vilo dag..det behövs ju för att dom ska "muskla" sig..gud jag vet inte riktigt vad jag ska skriva..haha..syster elin gick i väg till bussen nyss..för hon ska in till stan å träffa en kompis..nova sötisen är här...hon har vart här sen i torsdags kväll typ..men dom hämtar hem henne idag...neej hehe :) skoja! igår var vi alla på hundutställning...trevligt värre!!!
idag på kvällen åker ja & älskling hem...eller vi ska först förbi hans föräldrar först..för hans mamma & bror har vart i egypten nyligen :) !!!
Pappa kommer nog hem på LÖRDAG! Gaahhh! orka orka orka vänta ff !men men...
nej jag återkommer ikväll :) Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0