allt & ingenting


Ja idag var det då Tisdag...Vaknade kring 9 tiden utav mej själv (rekord) haha..eller ja jag var jäääätte kissnödig mindre kul & vakna av det! jaja ut med hundarna sen å så..ringde även mor sen..å dom var här i byn å..hos mormor å hämta nått..så hon sa att ja skulle ner till blomsterhandeln,,så ja tog med hundarna å traska ner dit..hundarna vart mega glada haha :) ah så gick dom in å köpte sorgbuketten dom har beställt..eller ingen bukett det är en sorgekrans eller vad man ska säga..formad som ett hjärta med röda rosor i ...jätte vacker!! min söta farmor<3 saknar dig!
Usch vad jobbigt det kommer å vara för dom på lördag det är då begravningen är..mamma,pappa,susanna,tommy,josefin åker idag mot finland..
Dom kommer tillbax på Måndag.är framme i stockholm på morgonen nångång.så dom är väl hemma vid 8-9 tiden nångång..kommer bli tomt å tyst i huset haha :) men ja & min sis är ju hemma :) å även min älskling kmr efter jobbet varje dag å så!! tur är väl de hehe..

så jag & sis får väl ha nån MYS kväll åxo bara gotta oss :) eller hur syrran? ;)

ska ta & hoppa in i duschen nu tänkte jag!

Älskling slutar halv 3 idag..å sen vid 5 tiden kommer nån å ska köpa våran gammla tv...han kmr från fagersta..så efter han vart här så ska vi fara iväg...elin min underbara syster skulle mocka åt mig idag! tänk vad syskon kan vara underbara ibland ;) hihihi <3

Återkommer...

Lägger även in en "gammal" bild på min underbara syrra :)

image32

Kommentarer
Postat av: Mingla

får jag fråga dig en sak?

2008-04-08 @ 11:45:58
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: K A N D I

grym bild :)

2008-04-08 @ 11:49:15
URL: http://kandismode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0