åka buss


Japps det ska jag & syrran göra..hon ska till Tandläkaren för undersökning och hon ville inte åka dit själv för förut har hon gått i fagersta men nu är det skinnsberg som gäller! sen åker vi med Kristoffer hit..han slutar ju halv 3 så !!
hade min mobil på väckning vid halv 8,,,me vakna med ett ryck vid 8...uuupppss haha har inte änns hört mobilen ringa hm,,trött som satan var ja..tänkte att ja måste få lite sovmorgon ialf :P & elin vakna nyss...
messa mamma för ett tag sen å hon ringde upp mig lite snabbt,,dom åkte bil dom har ju en bra bit & köra..dom gick upp vid 5 tiden imorse på båten tror båten var framme vid 6 tiden..usch va drygt! :/
Min älskling gick upp vid 5 han med..hörde när han dona i köket! sen när han åkte så hörde ja cp fuij börja gnälla..hmm eller hur att ja stiger upp vid 5 å rastar hundarna nej tack! så ja somna..så hon somna nog hon med haha..

Neej nu ska ta in yngwe & fuij;D


Pusselipusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0