Morrnmorrn


Hejhej...
Idag väckte mami mig vid kvart i 6...hrrrm..vi åkte å hämta kevin..Sen fixa ja med hundarna&hästarna...Men igår ställde man ju om klockan..el var de igår?aa tror de..hahah..Minns ej..
På söndag ska jag åka med Åsa på hingstuppvisning!Tack åsa att jag får åka med dej.å tack för att du fråga om ja ville åka med,,,Åsa är min gamla engelska lärare som ja hade i 8 tror ja de va...Vi bor nära varann å!
Idag är det strålande väder!Hääääärligt!man blir så glad!!Mamma är på kvartsamtal i skbg nu...Det var 4,5 minus i morse när vi åkte..brrr...Nu är det kvar frost på marken ser man,,i skuggan..
Idag MÅSTE jag komma ihåg å fota lite...Har vart dåligt med de nu på sistone...
Idag åker vi nog till köping..Jag köpte en vårjacka å skor i helgen..å mamma tyckte att jackan ja köpte va så snygg så nu vill hon åxo ha en likadan fast en annan färg..Hehe!:P
Ska fota jackan & skorna senare så lägger ja ut dom här....

Mocka & rida ska jag åxo idag..Yeha!
Nää nu ska ja greja lite..

Papi kmr hem på torsdag..Då ska ja hem....Yes längtar!

Fast torsdag blir en ledsam dag åxo :-( usch vill inte tänka på de..Men de är bäst så!....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0