Hejhej


Hej...
Jadu idag vaknade jag utav mig själv vid 7..är så van å gå upp så tidigt,,Jaja ut med hunden..gav henne mat å så..sen vid halv 9 tog ja bussen hem till mor & far...Med hunden så så klart...jaja mamma&pappa åkte vid halv 11..dom ska på kryssning dom jävlarna..Hahah..:) näädå dom krm hem imorgon kväll..så jag ska vara barn&hund vakt tills imorrn kväll sen åker jag å killen hem till oss..papi åker å jobbar igen på torsdag då blir de å komma hit igen..måste ju ta in & ut släpp av hästarna å så..jupps...mami skulle köpa med överraskningar yehaa:-)
Kristoffer slutar jobbe vid halv 3..han kmr direkt hit då...måste mocka snart å..susanna är åxo på resa..hon ska till finland med mormor&morfar...Kryssning alltså...hon krm hem på onsdag....Yes..hon skulle åxo köpa nå till mig..Heheh..

I sommar ska jag & älskling åka utomlands..!1 vecka bara vi 2...Häärligt..till nå riktigt varmt land..nice nice..Längtar!
Nää nu ska ja ut med doggsen...återkmr.

Ha en bra dag ....

Älskar dig krollos<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0