Då sitter man här mitt i natten ;-))


Eller ja natten & natten men ja början på natten ialf..
Brorsan min ringde mig vi 11 tiden ( nu på kvällen alltså ) från jobbet..Han undra om ja kunde komma hem till som för han skulle åka med anna till akuten...Å dom ville helst inte väcka lilla nova..så dom åkte efter 11 då...Har precis städat klart åt dom :P hahah..undar va dom tänker när dom kmr hem..Haha..Men tommy skjusar hem mig sen när dom kmr hem igen..undra när det blir då?!..Vem vet...Dom skulle ringa mig så fort dom visste va det var!...det var nå slags propp i benet el var det va...Minns ej är så sjukt trött men kan ändå inte sova..funderar  på om ja ska gå å lägga mig i soffan..
Kan bli en låång natt!..

Jaja ha en bra natt då!

Pusss

Älskar dig krostoffer<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0