Vackert väder<3


God dag :-)

Idag hade jag mob på ringning vid halv 8..Käka frukost och rasta hundarna å så!...Susanna & josefin åkte vid 9:o till skbg..Susanna skulle lämna jossan till mamma&dom för dom är vid stugan ..å sen skulle susanna prata med nå tant å sen klippa mig..sen skulle hon handla..Älskling slutar halv 3..Idag ska vi grilla..Muma!!!
Tagit lite bilder..Men dom kan ja inte ladda ut förns jag ska hem..å de blir typ på sön el måndag...Menja kan ju fota med den andra digitalkameran...jaja..
Mocka ska jag göra snart Å riiiiiiiida Yeeha!Härligt som tusan i det här vädret..ska tvinga med min man å fota mig när ja rider :P Heheh!!!...Det gör han nog mer än gärna...Sitter å lyssnar på bästa radiokanalen........Rixfm så klart!
Idag blir det rida & dona å va ute så mkt som möjligt..å leka med hundarna!:..Älsk är ju ledig imörrn...Härlig värre,,
´Nää nu ska ja gå å göra nå vettigt!
Jag återkommer..
Ha en bra dag!det ska ja ha..

Älskar dig kristoffer malmberg<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0