Ny frisyr & ny färgat hår!



Halloj!!

Igår var jag till frissan & vart klippt & färgad...Frisyren vart a la beckham tyyp..Snyggt vart det!..vart nöjdare än ja trott!!!!Och färgen vart grön..Hahah nää skoja  bara det vart rätt rött & lite mörkare nere i nacken!..Vart goodi goodie!!..!!Jaja dag har jag vart till tandläkaren vid 09:00 !!Har en jävla envis vidrig visdomstand...Helt svullen kan knappt  stänga munnen utan att jag råkar bita i kinden varje gång för det  är yber svullet!:( & visdomstanden syns inte änns till...Jaja väl framme  vid tandl.. så  tog dom bilder & kika..Hon sa OJ VAD SVULLET det är!ja tänkte säga näähä det menar du inte va ??!!! *jag jag är irrriterad för jag har så förbannat ont* aa så pilla dom i det mega svullna tandköttet hmm tårarna bara rann för det gjorde så J****VLA ont!..Brukar kunna hejda mig men shiit  va ont de gjorde,,Ja sen så tog dom världens längsta spruta & spruta in nå i tandköttet det är så svullet så ja kännde inte änns när nålen kom in..Så sa hon att jag ska höra av mig om  det inte blir bättre så i värsta fall måste dom operera bort den!! trevligt va?
Och jag hade inte käkat nå frukost ja tänkte jag gör de efter ja vart hos tandläkaren.Hm  hon sa du får INTE DRICKA ELLER ÄTA NÅNTING PÅ NÅGRA TIMMAR....Yeeha kul tänkte ja eller inte...Jaja så vid halv 12 slutade Kristoffer idag..innan de gick jag & hundarna till  skogen här ovanför..släppte dom...dom busa runt & hade sig..
Sen hem..Jaja sen åkte jag & älskling hem till min mamma & pappa..Dom hade inte lämnat kvar nån nyckel el nå så älskling fick klättra in genom ett liitet fönster HAHAH!!!!höll på å dö när  han klättra in..Hohohoho!!!Jaja sen kom mamma & dom.dom va på ett möte å så!!!Bror& anna & micke & nova kom åxo..pappa&micke&kristoffer&tommy  fixa med poolen..alltså inte vatten iden men  det är så JÄDRANS stor så papi behövde hjälp å få upp  den å så..!!Ja mocka å  dona  till hästarna så länge!!!Yes..Lekte med nova å så!sen åkte vi hem hit till oss..Ut med doggsen  & älskling gick å handla mat...,,Så nu sitter man här mätt & belåten..

Dock har ja världens mensvärk + den  jävla svullna tandköttet!!Hurra vilken underbar dag!!!
Imorgon kommer lasse  & skor mina pållar,,,Polas sko sitter löst nu så !!
Sen ska  mamma& pappa åka  till stugan & kmr tillbax på söndag..& pappa åker på söndag å jobbar i norge!!hmm!
Idag boka älskling resa  till oss!

om 17 dagar åker jag & älskling till cypern 1  vecka..Bara du & jag<3

Längtar så!!!

Nää nu ska jag diska & så!

Återkommer..

Ha en bra fortsatt kväll!!!!

Älskar dig KRISTOFFER<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0