Innehåll


Jaha idag  är det lördag..Igår åkte jag& älskling & susanna& elin till ön..(stugan)...Tommy&anna&nova kom åxo..Käkade påsk mat..Hur gott som helst!Muma!...Sen  påsk ägg...Yuumu...Ja vi umgicks bara å så!..Kul det!..Nova var på strålande humör..!Sötaste..Nova fyller ju 1 år nästa månad...född 060506 coolt :-)
Japp så åkte vi hem på kvällen..Susanna fick vara chaffis..Skjusa först hem tommy&anna & nova..för dom drack ju öl å så...Sen fick hon  köra hem oss alla..Kristoffer  drack åxo...!!!..Imorse vaknade jag halv 8..eller hade mob på väckning..Vaknade å såg att Älskling inte låg brevid mig..Å jossan låg inte på golvet på madrassen..Hörde att  dom hade gått ner å käkat frulle..Dom fixa  med hundarna..Älskling va å slängde in en tuss med hö till hästarna..Så ja gick  ner å käka frulle...sen ut till stallet..å greja släppte ut  dom sen...Sen mocka ja å fixa  allt..skönt å ha allt  gjort.
Sen storstäda ja hela huset!..Mamma& dom kom hem idag från stugan å..vi åt resterna från påskmaten igår..Muma!..Sen  åkte jag &  babe hem till oss med hundarna..Nu ligger kristtoffer & kita & shira å sover ...Haha..Trött är ja som tusan..Men har  inte ro å sova  nu heller!!!sitter å dricker Svartvinbärssaft...Hur gott som helst!..
Nää nu ska ja göra nå vettigt..
Ha en brakväll!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0