Annandag Påsk


Idag började min morgon mindre bra :/ ..Eller först var den bra..Ja ialf så vaknade jag vid nio,,& älskling var redan vaken,Han sa kolla ut ,,å vad var det jag såg?jo snö,,,F****N hatar hatar snö..Och kristoffer hade vart till affärn och köpt färsk baguette..Yuumi vad gott,,Jaja sen har morgonen rullat på bara..Städat & diska & tvätta...Pappa åker till jobbet i norge idag,,Då blir det å åka  hem till Mamma&dom..Man har ju hästarna där å dom ska ju in&ut å ridas å så.!!! Så jag &  älskling & hundarna ska åka om ett tag.....Solen skiner med det snöar lite grann..Uhh Hatar snö som sagt!.
Kikat på film på förmiddan å.. :-) Imorgon ska jag ringa & beställa tid till frissan för Klippning &  färgning..Nice nice.
Nää nu ska ja plocka med lite kläder å så..Men jag återkommer..

Ha en bra annandag Påsk!
Glad  påsk :P

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0