15+

Ja så varmt är det ute nu..!Så underbart vackert väder<3!!Idag hade Josefin skoldag Vaknade halv 7..Ut till hästarna gav dom hö inne medans jag fixade med alla hundar & så...Sen till hästarna å gav dom mat..och medans dom åt så fixade jag hö ute i hagen,Japps sen ut med dom.!In och käka frukost sen,,,Sen har det var fullrulle hela dagen..Jag dammsög hela huset & skura nyss & plocka!Duktiga mia :-) Mami kmr bli glad när hon kmr hem..Hon är på möte kommer hem vid 3 typ...Igår ringde jag runt överallt känndes det som..Först ringde jag till Frissan Beställde tid för klippning&färgning fick tid imorgon på morgonen & sen ringde jag Tandläkaren och ville ha en tid så snabbt som möjligt för ja har satans ont i tandköttet...Så jag fick tid på fredag morgon..Hon hade haft idag men ja kunde ej för mamma är ju iväg..Jaaa sen ringde jag Lasse (hovslagarn) och han kommer på Lördag på dan..Herregud fullt upp..Ja imorgon Torsdag så ska jag klippa&färga håret på morgonen sen på eftermiddan ska jag & mamma& Älskling åka till polisen och fixa pass..För snart åker jag & älskling utomland..Inge datum bestämmt men snart blir det :-) Ja sen på fre ska ja ju till tand..å lör kmr lasse å skor mina hästar..Puh!:) Hehe!
Jaja nää nu måste jag ut o mocka och dona!...
Återkommer..
Ha en bra dag!
Njuuuuut av vädret<3<3<3

ÄLSKAR DIG KRISTOFFER<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0